woensdag 2 januari 2013

Kiesk(l)eurig


Hallo! 

Tijdens onze opleiding kregen we een opdracht voor Muzische grondhouding waarbij we de kans kregen om een project uit te leggen waarmee de school mee bezig is.
Wij ondervonden al de eerste dagen op onze werkplekschool dat de school volop bezig was met het waardenproject “Kiesk(l)eurig”.
Als symbool voor dit waardenproject gebruikt de school een windmolentje die uit verschillende kleuren bestaat. Wanneer het windmolentje draait vormen de verschillende kleuren één geheel. Aan de hand van dit waardenproject wil de school duidelijk maken dat iedereen in hun school een geheel vormt, zowel leerlingen als leerkrachten.
 

Tijdens onze eerste weken op onze werkplekschool kregen we dan ook meteen het puntje van de maand te zien die door het vierde leerjaar werd uitgewerkt.
Alle leerlingen uit het vierde leerkracht zongen de “move tegen pesten” op de speelplaats voor de hele school. Dit werd dan ook gefilmd, het filmpje kan u via deze link bekijken:
 

Groetjes
Juffrouw Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten