Hallo
Vandaag, 29 november 2012, was het mijn laatste dag in het tweede leerjaar in de Vrije Centrumschool van Zwevegem.
Deze morgen gaf ik nog enkele lessen. Ik genoot van mijn laatste dag tussen de leerlingen van het tweede leerjaar. Als laatste les, gaf ik nog een les beeld waarbij de kinderen erg enthousiast waren! Ook de eindresulaten werden uitgehangen in de gang!
Op het einde van de dag nam ik afscheid van de klas 2A,
en van mijn mentor. Ik bedankte mijn mentor voor de steun en de geweldige tips
die ze me gaf! Ook nam ik afscheid van de leerlingen! Die bleken het wat
moeilijker te hebben om afscheid van me te nemen. Als afscheid kreeg ik een
dikke knuffel van sommige leerlingen.
Ik vond het een geweldige ervaring in de klas 2A!
Groetjes
Juffrouw Emma