Hallo
Op woensdag 21 november 2012 namen de leerlingen uit het
4de, 5de en 6de leerjaar uit de Vrije
Centrumschool Zwevegem deel aan het trefbaltornooi in Otegem.
Juffrouw Sarah, Meester Shani en ik werden daarbij
uitgenodigd om scheidsrechter te komen spelen.
Alle leerlingen verzamelden zich om 12u45 op de speelplaats
in de Deerlijkstraat. Om 13u stipt vertrok de bus met daarin een vijftigtal
leerlingen en 4 leerkrachten. De bus bracht ons naar de sporthal van Otegem waar het trefbaltornooi
plaatsvond.
Het 4de, 5de en 6de
leerjaar van de Vrije Centrumschool Zwevegem nam het op tegen de Vrije Basisschool
van Moen en de Vrije Basisschool van Otegem.
Na negen wedstrijden te hebben gespeeld, was het al tijd
voor de prijsuitreiking. De Vrije Centrumschool van Zwevegem won maar liefst enkele
bekers.
De leerlingen hadden een leuke, sportieve namiddag achter
de rug. Maar ook de scheidrechters en leerkrachten hadden een geweldige
namiddag achter de rug!
Groetjes
Juffrouw Emma
Geen opmerkingen:
Een reactie posten