zaterdag 24 november 2012

Trefbal 21/11


Hallo

 
Op woensdag 21 november 2012 namen de leerlingen uit het 4de, 5de en 6de leerjaar uit de Vrije Centrumschool Zwevegem deel aan het trefbaltornooi in Otegem.
Juffrouw Sarah, Meester Shani en ik werden daarbij uitgenodigd om scheidsrechter te komen spelen.
Alle leerlingen verzamelden zich om 12u45 op de speelplaats in de Deerlijkstraat. Om 13u stipt vertrok de bus met daarin een vijftigtal leerlingen en 4 leerkrachten. De bus bracht ons naar de sporthal van Otegem waar het trefbaltornooi plaatsvond.
Het 4de, 5de en 6de leerjaar van de Vrije Centrumschool Zwevegem nam het op tegen de Vrije Basisschool van Moen en de Vrije Basisschool van Otegem.
Na negen wedstrijden te hebben gespeeld, was het al tijd voor de prijsuitreiking. De Vrije Centrumschool van Zwevegem won maar liefst enkele bekers.
De leerlingen hadden een leuke, sportieve namiddag achter de rug. Maar ook de scheidrechters en leerkrachten hadden een geweldige namiddag achter de rug!

 
 
Groetjes

Juffrouw Emma


 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten