Hallo
Op 27 september kregen we de kans om een muzisch voorstelling in onze werkplekschool naar voor te brengen. Deze voorstelling werd gebaseerd op het boek ‘Het land van de grote woordfabriek’ van Agnès de Lestrade.
Onze voorstelling vond plaats in de turnzaal van de school. Omdat het niet mogelijk was om alle 525 leerlingen samen te laten komen kijken naar de voorstelling, kregen we de kans om onze voorstelling maar liefst 4 keer naar voor te brengen.
Onze eerste voorstelling was voor het 4de en 6de leerjaar, deze voorstelling ging door om 10u25. Om 13u15 hadden we dan onze tweede voorstelling voor het 1ste en 2de leerjaar. Om 13u45 startte de voorstelling voor het 3de en 5de leerjaar. De laatste voorstelling vond plaats om 14u40 voor de kleuters.
We eindigden onze geslaagde dag vol enthousiasme en blijdschap! Het was een geweldige ervaring! De leerkrachten en de leerlingen waren ook zeer enthousiast over de voorstelling!
Groetjes
Juffrouw Emma
Geen opmerkingen:
Een reactie posten