maandag 22 oktober 2012

Welkom!


Hallo

Mijn naam is Emmanuelle Colle, maar de meeste mensen noemen mij bij mijn bijnaam Emma. Ik ben 18 jaar oud en studeer voor leerkracht lager onderwijs via werkplekleren in de KATHO in Kortrijk.

Ik heb voor deze richting gekozen om verschillende redenen. Ten eerste ben ik heel graag bezig met kinderen en heb ik al ervaring. Ten tweede koos ik voor deze opleiding omdat ik als klein kind zelf altijd graag leerkracht wou worden. Als laatste koos ik voor werkplekleren omdat we veel praktijk krijgen.

In onze opleiding krijgen we de kans om tweemaal per week op stage te gaan in een school. Mij zal je dit jaar terugvinden in de Vrije Centrumschool van Zwevegem.

Via deze blog kunnen jullie op de hoogte blijven van mijn belevenissen op mijn werkplekschool!


Groetjes

Juffrouw Emma

Geen opmerkingen:

Een reactie posten